2011. szeptember 21., szerda

Életjel

Végre van most egy kis időm írni, úgyhogy megragadom az alkalmat:-)
Olyan furcsa, hogy igazából időm sem volt arra, hogy magamhoz térjek - tudniillik, hogy hol is vagyok - , mert olyan gyorsan történik minden..szabályosan magával rántott és csak azt veszem észre hogy már meg is szoktam. Lehetséges ez??? Valahogy kimaradt az az időszak, hogy szomorkodom, magányos vagyok és nem találom a helyem. Már most úgy érzem, hogy egy picit változtam..nem aggodalmaskodom, mert itt mindenki olyan segítőkész. Ha éppen a többieknek (lakótársaim) más dolga van, akkor simán elindulok egyedül felfedezni:-) Ez történt tegnap is. Elindultam egyedül a campushoz és sokat fényképeztem az úton (a képek sajnos nagyon szarok, de nem tudom mit kellene átállítanom a gépen..szerintem meghaladja a képességeit az időjárás és a "látási viszonyok":-)). Szóval fényképeztem. Voltam a St. Machar protestáns templomban, meg a hozzá tartozó temetőben, aztán a campuson át eljutottam a sport bemutatók színhelyére, ahol mindenfélét ki lehetett próbálni. Itt találkoztam Alex-szel és Roberttel és már nem voltam egyedül. Robert egy nagyon kedves fiú Hastings-ből nagyon érdekes akcentussal beszél:-) Tenisz-edző szeretne lenni majd egyszer és nagyon szeret sportolni. Mondta hogy kölcsön ad nekem egy ütőt, úgyhogy regisztráltam a Tennis Clubba:-) Aztán tegnap volt a tengerparti mini-túra (elég messze van a Hillhead-től, ahol lakom). A fiúk bátrak voltak és bementek fürödni, de utána vacogtak is rendesen. A parton, kabátban sem volt éppen meleg:-))
A mai nap ettünk egy igazi angol reggelit: tükörtojás, gomba, bacon, virsli, piritós és tea. Nagyon laktató volt. Akik ismernek, biztos arra gondolnak hogy nem tudtam megenni..hát tényleg nem:-)) Később találkoztam adviser-rel, aki a kurzusokban segít nekem. A meeting a töri tanszéken volt és a tanár nagyon szimpatikus volt, mint eddig mindenki:-) Ja és ma regisztráltunk az ún. International Society nevű egyesületbe ami utazásokat szervez Skócián belül és így, mivel tagok lettünk, olcsóbban jön ki az utazás. Lehet menni sok helyre, illetve esteket szerveznek, ahol lehet skót táncot tanulni, meg miegymás:-)
Még el akartam mesélni egy nagyon kedves élményemet, ami nem is tudom melyik napon történt:-) Elmentünk a Lidl-be vásárolni és éppen a teáknál álldogáltam amikor magyar szót hallottam. Egy középkorú magyar házaspár haladt el mögöttem. Hát nagyon meglepődtek amikor megszólítottam őket. Aztán végigvezettek az egész bolton és együtt vásároltunk be..nagyon kedvesek voltak. Képzeljétek olyan furcsa volt, mert mikor elkezdtünk beszélgetni sokszor nem jutottak eszembe a szavak MAGYARUL!!! Angolra voltam programozva és mikor azt mondtam volna "igen" a yes jutott először eszembe:-))
Facebookon vannak képek, így ide csak egyet töltenék fel:
És a végére egy üzenet:
Puszi Mindenkinek!:-)

1 megjegyzés:

  1. Sztem absz nem furcsa,h ilyen hamar megszoktad. Annyira azért nem különbözik, néhány apróságtól eltekintve.
    utazzutazzutazz ha tudsz! annyira szép tájak vannak ott
    Jó dolog,h összebratyiztál idegen magyarokkal. nekünk a kinti magyarok olyanokat meséltek ,hogy sokan kerülik a többi magyart és nem akarják a kapcsolatot tartani, nem tartanak össze meg ilyenek. látom azért Space módra feltalálod ott is magad, csak így tovább :)
    sok puszi !

    VálaszTörlés